HITACHI

Reklamační řád

Záruky na zboží:
Na veškeré zboží je poskytována zákonem stanovená záruční doba 24 měsíců od data prodeje. U některých značek poskytujeme i prodlouženou záruční dobu. Veškeré nabízené značky mají samozřejmě servisní zastoupení v ČR.

Původ zboží:
Veškeré zboží, nabízené na našem shopu, pochází ze skladů výrobců nebo oficiálních dovozců. Zboží je stejné jako v kamenných obchodech, první jakosti, a platí pro ně stejné záruční a servisní podmínky.

Máte závadu na Vašem stroji?
V případě výskytu závady, na kterou se vztahuje záruka, se kupující může obrátit přímo na nás nebo také na nejbližší servisní středisko příslušné značky. Ke komunikaci se servisem je nezbytný pořizovací doklad a potvrzený záruční list. Pokud záruční list není vyplněný, pošlete nám����laskavě poštou. My ho vyplníme a zašleme Vám ho obratem zpět. Kontakt na servisní centrálu příslušné značky najdete v záručním listě, stačí jen zavolat a zeptat se na nejbližší servis připravený Vám pomoci. Kontakt na servis zjistíte též na oficiálních stránkách konkrétního výrobce. V případě, že tento kontakt není uveden (nebyl aktualizován) obraťte se na nás.

Reklamace se řídí příslušnými zákony o ochraně spotřebitele. V případě zjištění neodstranitelné vady (nutno písemné posouzení autorizovaného technika) bude zboží vyměněno za stejný nový kus.
G